Verslag ledenvergadering d.d. 19 november 2015

2015119 NFZ ALVOp een koude, donkere donderdagavond ontvingen wij een warm welkom door Erna Doedens in het fraaie kantoorgebouw van Inspec Nederland aan de Emoestraat in Lelystad.

Erna vertelde over haar werk als directeur van een bedrijf dat zich bezighoudt met projecten op het gebied van mobiliteit en infrastructuur en als vrouw in wat toch wel als een ‘mannenwereld’ mag worden beschouwd.

Vervolgens werd er met elkaar gesproken over de begroting voor 2016 en de samenstelling van het bestuur. Voor meer inhoudelijke informatie over de ALV verwijst het bestuur je graag naar de notulen.

Constance Buyne van de gemeente Almere gaf ons een inkijkje in de wereld van bedrijfsfinanciering. Door slim samen te werken met diverse ondernemingen die op dit gebied actief zijn, is op het ondernemersplein in Almere een Kenniscentrum Bedrijfsfinanciering ontstaan waar ondernemers gebruik van kunnen maken op hun zoektocht naar financiering van hun bedrijfsplannen.

Al met al een interessante avond die gewoontegetrouw werd afgesloten met een drankje en een leuk gesprek.